Haukuttu ravintola keksi loistavan mainostempun: ”Tule itse kokemaan”

Viihdeuutiset · Annukka Heikkilä

Erilaisten ravintoloiden mainokset ovat yleensä kutakuinkin samanlaisia. Joko niissä kehotetaan tulemaan maistamaan kaupungin parhaita pihvejä, kokeilemaan uutta menua tai tutustumaan esimerkiksi laajaan viinivalikoimaan.

Nevermind Bar päätti kuitenkin erottua muista ravintoloista ja mainostaa paikkaansa hieman eri tavalla. Australiassa sijaitseva Nevermind Bar on ottanut mainontaan ja uusien asiakkaiden hankkimiseen hieman epätavallisemman lähestymistavan.

View post on imgur.com

He kirjoittavat heti alkuun kaikki heikkoutensa ja saamansa kritiikin kaikkien nähtäville, ja kertovat julisteessaan mahdollisille tuleville asiakkaille saamansa moitteet. Nevermind Bar mainostaa itseään rentona barbeque-paikkana, ja he näyttävät ottaneen saamansa kritiikin myös rennolla otteella ja huumorilla vastaan.

Julisteessaan ravintola kertoo, että heidän oluitaan on sanottu liian kylmiksi, baarimikon on kerrottu kaipaavan parranajoa, minkä lisäksi asiakkaat ole pitäneet siitä, että ravintola on aina täynnä. Nevermind Bar kehottaakin asiakkaita tulemaan itse katsomaan, minkä vuoksi seitsemän prosenttia ihmisistä ei pidä heistä.