KISS-yhtyeelle oma gini – alkoholijuoma sai nimensä klassikkokappaleesta

Ruoka Viihdeuutiset · Tim Isokivi

Kiss tunnetaan rockyhtyeenä, joka ei juurikaan kainostele tuoda markkinoille mitä erilaisempia oheistuotteita. Markkinoilla on nähty jopa yhtyeen logolla varustettuja hauta-arkkuja. Nyt Kiss on lanseerannut oman ginin, jonka nimi on peräisin yhtyeen klassikkokappaleesta.

Kiss on yhteistyössä ruotsalaisen Brands for Fans -yhtiön kanssa lanseerannut Cold Gin -ginin. Parhaillaan ennakkomyynnissä olevan juoman kuvaillaan saaneen inspiraationsa New Yorkin värikkäistä kaduista. Puolen litran pullo giniä kustantaa Brands for Fansin sivuilla 32,90 puntaa, eli noin 38 euroa.

Kissin ginin nimi tulee tietenkin yhtyeen Cold Gin -kappaleesta, joka oli mukana yhtyeen vuonna 1974 julkaistulla debyyttilevyllä. Rockbändi lanseerasi viime vuonna myös omia nimikkorommeja niin ikään yhteistyössä Brands for Fansin kanssa.