Shokkikäänne Botox-lapsen tapauksessa: ”Kaikki oli valhetta – lehti maksoi minulle”

Viihdeuutiset · Stara.fi

Brittiläinen The Sun -lehti kertoi pari viikkoa sitten kuinka kahdeksanvuotias Britney Campbell sai äidiltään säännöllisesti Botox-pistoksia kasvoihinsa ja joutui käymään äitinsä kanssa myös bikinivahauksessa. Nyt tarina on osoittautunut brittilehden keksimäksi valheeksi.

Viime viikolla lastensuojeluviranomaiset veivät tytön äidiltän ja sijoittivat hänet sijaisperheeseen. Viranomaiset saivat tiedon tapauksesta, kun äiti ja tytär olivat suositun aamuohjelman vieraina. Nyt tilanne on mutkistunut, kun äiti on myöntänyt koko jutun olleen vain brittilehden keksimä huijaus.

Radar Online sai selville, että nainen oli valehdellut ainakin nimensä, asuinpaikkansa ja tyttärensä Botox-hoidoista. Samalla selvisi, että tytär ei todellisuudessa ole ollut mukana lapsimallikilpailuissa, kuten hänen äitinsä väitti. Tyttö on tutkittu sairaalassa, eikä hänestä löytynyt merkkejä Botoxista.

Lapsen äidin oikea nimi on TMZ-julkaisun mukaan Sheena Upton, ja hän on nyt allekirjoittanut tunnustuksen siitä, että koko juttu oli valhetta. Upton kertoo, että brittiläinen The Sun -lehti maksoi hänelle 200 dollaria siitä että hän on mukana lehden etukäteen keksimässä jutussa. Lehti oli antanut äidille käsikirjoituksen, joka hänen  piti lukea haastattelussa maksua vastaan ja poseerata myös kuvissa. Yhtä lailla kaksi amerikkalaista televisiokanavaa maksoivat naiselle siitä, että hän tuli kertomaan tarinansa.

Uusimmat