Ruumisarkkuja mainostettiin tyttökalenterilla

Viihdeuutiset · Anna Poikkimäki

Monia ihmisiä kuolemaan liittyvät asiat kammoksuttavat, eivätkä he ole hautaustoimistojen ja ruumisarkkujen ylimpiä ystäviä. Nyt eräs ruumisarkkuja myyvä firma halusi kuitenkin tehdä tuotteestaan helpommin lähestyttävän poikkeuksellisella mainoskampanjalla.

Kuva: Lindner

Puolalainen yritys mainostaa nimittäin arkkujaan yläosattomien mallikaunotarten avulla. Se teki vuoden 2013 kalenterin, jossa nähdään paidattomia kaunottaria poseeraamassa seksikkäästi ruumisarkkujen kanssa. Firma haluaa kasvattaa kalenterillaan myyntilukemiaan, vaikka heidän kampanjansa ärsyttäisikin katolista kirkkoa.

– Halusimme näyttää, että ruumisarkku ei ole uskonnollinen symboli. Se on tuote. Miksi ihmiset pelkäävät arkkuja, mutta eivät koruja, kosmetiikkaa tai bisnespukuja? Kyseli arkkufirman omistaja Zbigniew Lindner Female First -sivustolta.

Uusimmat