Spice Girls -tähti pahassa huumekoukussa – kuusi viivaa kokaiinia päivittäin

Viihdeuutiset
Toimittaja:

Spice Girls -tyttöbändistä aikoinaan maailmanmaineeseen noussut Melanie Brown, eli Mel B, on ollut viime aikoina otsikoissa riippuvuusongelmien ja rumia piirteitä saaneen avioeronsa tiimoilta. Nyt nainen paljastaa yrittäneensä itsemurhaa vuonna 2014.

Brutally Honest -elämäkerta paljastaa Melanie Brownin yrittäneen tehdä itsemurhan joulukuussa vuonna 2014 syömällä kerralla 200 aspiriinia. Vaikka nainen eli luksusluokan elämää, oli hän totaalisesti tuuliajolla. Hän käytti hurjia määriä kokaiinia päivittäin.

Mel B kertoo aloittaneensa kokaiinin käytön selviytyäkseen The X Factor -ohjelman kuvauksista. Hän saattoi ottaa kuusi annosta päivittäin. Asiat alkoivat muuttua, kun Mel B haki avioeroa aviomiehestään elokuvatuottaja Stephen Belafontesta, Daily Mail uutisoi. Spice Girls -tähti on käyttänyt melkein koko kymmenien miljoonien arvoisen omaisuutensa.

Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten , tai laajemmin samasta aihealueesta Viihdeuutiset -osioistamme.