Poptähti Demi Lovaton paljastettiin taannoin palaavan esiintymislavoille Grammy-gaalassa 26. tammikuuta. Esiintyminen on tähden ensimmäinen sitten vuonna 2018 tapahtuneen huumeiden yliannostuksen, joka oli viedä tähden hengen.
Lovato suunnittelee toden teolla paluuta musiikin pariin. Tulevien Grammy- ja Super Bowl -esiintymisien lisäksi hän valmistelee parhaillaan uutta albumiaan. Levyn ilmestymispäivää ei ole toistaiseksi julkistettu, mutta TMZ-sivuston mukaan sitä suunnitellaan kesälle.
Demi Lovato kävi heinäkuussa 2018 lähellä kuolemaa otettuaan yliannostuksen todennäköisesti fentonyylillä jatkettua oksikodonia. Tapahtuneen jälkeen hän on julkaissut vain yhden kappaleen, Sober-nimisen singlen. Uuden levyn myötä Lovato tulee todennäköisesti palaamaan myös kiertue-elämän pariin.
Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten Demi Lovato tai laajemmin samasta aihealueesta Viihdeuutiset -osioistamme.