
The Rasmus -yhtyeen maailmanvalloitus on etenemässä Amerikassa. Viime viikolla monet uuden mantereen radioasemat ovat ottaneet yhtyeen In The Shadows -kappaleen soittolistoilleen. Mukana on myös erittäin tärkeitä pop- ja rockmusiikkiin keskittyneitä radioasemia.
The Rasmuksen jenkkimarkkinoille menoa on alustettu jo pitkään. Nyt alkaa olla aika aloittaa itse valloitus. Peukut siis pystyyn runsaan radiosoiton puolesta! Ainakin materiaalin pitäisi olla tarpeeksi laadukasta myös jenkkimarkkinoille.
Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten tai laajemmin samasta aihealueesta Viihdeuutiset -osioistamme.