Hollywood-kaunottaren ylistämä kauneustuote paljastui tavalliseksi

Viihdeuutiset · Terhi Piiroinen

Uutisoimme taannoin, kuinka Coldplay-yhtyeen keulahahmon Chris Martinin kanssa naimisissa oleva näyttelijä Gwyneth Paltrow ökyilee niin keittokirjallaan kuin verkkokauppansa tuotteillaan. Hän muun muassa myi verkkosivuillaan 733 euron shottilasia ja laskutti taannoin fanitapaamisesta 2.000 dollaria.

Nyt auliisti elämäntapavinkkejä muille perheenäideille jakeleva Paltrow markkinoi Restørsea-silmänympärysvoidetta sanomalla, että hän rakastaa voiteen tuoksua, tehoa ja tarinaa. Restørsean on kehittänyt naisyrittäjä ja tuotteessa käytetään mainosten mukaan ruskolevää ja lohen mätiä.

Nyt dermatologit ovat kääntyneet Daily Mailin puoleen. Viimeisimpien testien mukaan tuote ei oikeasti eroa markkinoilla olevista edullisimmista voiteista. Gwyneth Paltrow on kuitenkin kertonut useassa eri yhteydessä rakastavansa tätä yli 60 euroa purkilta maksavaa voidetta ylitse muiden. Restørseaa on mainostettu myös sanalla ”ihmetuote”.

Lifestyle-emona tunnettu Gwyneth Paltrow saa usein suitsutusta hoikasta ja treenatusta vartalostaan, jonka eteen kuuluisa perheenäiti tekee paljon töitä. Vuonna 1990 näyttelijäuransa aloittanut kaunotar noudattaa tiukkoja dieettejä pitääkseen kroppansa timmissä kunnossa. Hänen tarkoituksenaan on toimia tavallisten naisten esikuvana ja helpoittaa heidän arkeaan vinkkiensä avulla.