On kahdenlaisia ihmisiä – kumpaan ryhmään sinä kuulut?

Viihdeuutiset · Terhi Piiroinen

Ihmiskunnan kahtiajako näkyy karkeasti ajateltuna kaikessa. On rikkaita ja köyhiä, tummia ja vaaleita, suuria ja pieniä sekä naisia ja miehiä. Etenkin syömiseen ja ravintolassa käymiseen liittyvät tavat ja tottumukset voidaan jakaa kahteen eri kategoriaan, kun toinen tilaa Pepsiä ja toinen Coca Colaa.

Ravitnolapalvelu Zomato on nyt lanseerannut kekseliään mainoskampanjan, jossa he erittelevät eri ihmistyyppejä kahteen eri kategoriaan sen mukaan, kuinka he syövät pitsansa, ranskalaiset perunansa tai ottavatko he jälkiruoaksi teen vai kahvin. Osa ihmisistä valitsee ravintolan hintatason perusteella ja toinen tuijottaa menun sisältöön.

Yksi on kaikkiruokainen ja pysyy ihannepainossaan, kun toinen lihoo pelkästään pikaruokakaistan ohi ajaessaan. Paloitteletko suklaalevyn osiin vai puraisetko kerralla levystä palasen suuhun? Nämä ovat seikkoja, jotka tekevät jokaisesta omalaatuisensa syöpöttelijän.