Unohtumaton matka uppoamattomalla laivalla? Tältä Titanicin risteilymainos näyttäisi nykyään

Viihdeuutiset · Tim Isokivi

Titanic-laivaa mainostettiin uppoamattomana laivana, vaikka historia teki selväksi ettei väite olisi voinut olla vähemmän virheellinen. Mutta mitä jos Titanic olisikin rakennettu viime vuosisadan sijaan nykyaikana?

Youtuben Cinefix-kanava antaa tuoreella videollaan osviittaa siitä, minkälainen Titanic-risteilyn mainos olisi voinut olla nykyään.

Mainos on koostettu James Cameronin rakastetun Titanic-elokuvan materiaalista. Kertojaääni muistuttaa katsojia asiaankuuluvasti lukuisia kertoja siitä, ettei laiva voi missään nimessä upota.

LUKIJAKILPAILU: Arvomme Staran Facebook-sivun tykkääjien kesken Tallink Siljan luksusristeilyn Tukholmaan kahdelle hengelle deluxe-hytissä. Risteilyn arvo on noin 600 euroa. Voit halutessasi tägätä alle kaverisi, jonka kanssa haluaisit lähteä risteilylle. Kerro kilpailusta myös kaverillesi tai tägää hänet kilpailusivulle. Voittaja arvotaan 8.11.2017. Facebook ei ole kilpailun järjestäjä.

Uusimmat