Pamela Anderson hyppäsi mukaan suosittuun trendiin

Lifestyle Viihdeuutiset · Annukka Heikkilä

Pamela Anderson nähtiin viime vuonna melko poikkeuksellisessa kansikuvassa kun 56-vuotias tähti poseerasi Women’s Wear Daily -lehden kansikuvassa hyvin luonnollisena. Sen jälkeen kaunotar herätti huomiota Pariisin muotiviikoilla upeissa asuissa meikittömänä.

Pamela Andersonin meikittömästä kokeilusta tuli vähitellen elämäntapa eikä tähti nykyään enää meikkaa lainkaan. Nainen on nauttinut yksinkertaisemmasta rutiinista tapahtumiin valmistautuessa kun ympärillä ei hääri meikkaajia tai stylistejä. Anderson on meikkaamisen sijaan keskittynyt ihonhoitoon, mistä hän sai kipinän myös uuteen yritykseen.

Pamela Anderson on ollut mukana perustamassa uutta Sonsie-nimistä ihonhoitobrändiä, jonka ensimmäisessä lanseerauksessa on tuotu markkinoille huulivoide, seerumi ja syväkosteuttava voide. Sonsie perustuu Pamela Andersonin mukaan oman autenttisen itsensä juhlimiseen. Nainen haluaa näyttää itseltään ja tuntea olevansa aito oma itsensä mikä hänelle tarkoittaa myös huolenpitoa itsestään.