Mandy Moore julkaisi herkkiä kuvia synnytyssairaalasta – sai kolmannen lapsen

Viihdeuutiset Toimittaja:

This Is Us -hittisarjassa näytellyt laulaja Mandy Moore kertoi omalla Instagram-kanavallaan ilouutisia. Nainen on saanut perheenlisäystä aviomiehensä Taylor Goldsmithin kanssa kun heille syntyi pieni tyttövauva.

Mandy Moore julkaisi Instagramissa kuvan, joissa nähdään miten nainen makaa synnytyssairaalan pedillä hyvin onnellisen näköisenä vastasyntynyt vauva käsivarsillaan. ”Lou on täällä! Louise Everett Goldsmith saapui onnellisena, terveenä ja juuri oikeaan aikaan”, Moore iloitsi kuvatekstissä.

Mandy Moorella ja Taylor Goldsmithilla on jo ennestään kaksi poikaa, kolmevuotias Gus ja pian kaksi vuotta täyttävä Ozzie. Mandy Mooren mukaan myös pojat ovat hyvin innoissaan pikkusiskon syntymästä.

Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten tai laajemmin samasta aihealueesta Viihdeuutiset -osioistamme.