Justin Timberlake on onnellinen isä

Viihdeuutiset Toimittaja:

Poptähti Justin Timberlake sai hiljattain lapsen vaimonsa Jessica Bielin kanssa. Timberlake on julkaissut suloisesta pojastaan kuvia Instagram-tilillään, ja kertoi Jimmy Fallonille The Tonight Show -keskusteluohjelmassa rakastavansa isänä olemista.

Justin Timberlake toi mukanaan Fallonille hänestä ja Silas-pojasta suloisia kuvia, jotka Fallon julkaisi Twitter-tilillään. Timberlake kertoi lapsen syntymän olleen ihanin ja uskomattomin asia, jonka hän on saanut kokea. Ylpeä isä kertoi myös, mikä Silasin ensimmäinen sana oli.

Timberlake on ollut Daily Mail -lehden mukaan innoissaan siitä, että viisikuukautinen Silas on alkanut jo muodostamaan sanoja. Ensimmäiseksi sanakseen vauva on sanonut Timberlaken mukaan: ”dada”, mikä tietenkin onnellisen isän mielestä tarkoittaa häntä.

Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten tai laajemmin samasta aihealueesta Viihdeuutiset -osioistamme.