Kenzo romutti perinteiset hajuvesimainokset

Viihdeuutiset Kirjoittaja: , toimittaja Ilmoita virheestä, Tietoa meistä
Toimitusperiaatteet

Yhdysvaltalainen Oscar-palkittu käsikirjoittaja, video- ja elokuvaohjaaja sekä tuottaja Spike Jonze on astunut markkinointimaailmaan luomalla mainosvideon Kenzo-hajuvesimerkille. Mainoselokuvat ovat parhaimmillaan muutaman minuutin pituisia taidonnäytteitä, jotka jäävät katsojansa mieleen itämään.

MAINOS ALKAA
MAINOS LOPPUU

Spike Jonze on onnistunut luomaan tunnetulle hajuvesimerkille mainosvideon, joka pysäyttää. Videolla esiintyy malli Margaret Qualley, ja hänen erikoiset liikkeet ja ilmeet ovat keränneet runsaasti huomiota netissä. Mainos poikkeaa suuresti perinteisistä hajuvesimainoksista, joissa on yleensä kukkia ja kauniita kasvokuvia.

Kenzon mainoksessa soi Sam Spiegel & Ape Drums -yhtyeen musiikkia, joka on yksi koko videon päätekijöistä. Erikoistehosteilla varustettu markkinointipläjäys suorastaan pakottaa katsojan haistamaan, miltä videolla mainostettu Kenzo World tuoksuu.

Voit halutessasi lukea Starassa myös lisää juuri tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten tai laajemmin tästä aihealueesta Viihdeuutiset -osioistamme.