Kansainvälistä uraa tehnyt rockyhtye The Rasmus edustaa Suomea tämän vuoden Euroviisuissa. Nyt yhtye on paljastanut saapuneensa jo pelipaikalle, eli Italian Torinoon jossa viisut tänä vuonna järjestetään. The Rasmuksen Instagram-tilillä jaetussa kuvassa koko yhtye poseeraa kameralle historiallisessa kaupungissa.
– Buona sera! Euroviisut, täällä me olemme!, kuvatekstissä tuli.
Euroviisutedustajat eivät suinkaan astele suoraan lavalle varsinaisina kisailtoina, vaan edessä on vielä ahkeraa harjoittelemista esiintymistä varten. The Rasmus julkaisikin Instagramissa videon lavaharjoituksistaan Torinossa.
The Rasmus esiintyy Euroviisujen toisessa semifinaalissa, joka järjestetään tostaina 12. toukokuuta. Ensimmäinen semifinaali järjestetään tiistaina 10. toukokuuta ja laulukilpailujen finaali puolestaan lauantaina 14. toukokuuta.
Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten Euroviisut, The Rasmus tai laajemmin samasta aihealueesta Viihdeuutiset -osioistamme.