Opel esitteli uuden logonsa – huomaatko eron?

Saksalainen automerkki Opel on uudistanut hieman ilmettään. Yhtiö on esitellyt uuden logonsa, joka korvaa vuosien ajan käytössä olleen symbolin. Uusi logo otetaan käyttöön ensi vuonna.

MAINOS
MAINOS PÄÄTTYY

Opelin logo ei muutu järisyttävästi. Merkittävin ero on sen ympyrän sisällä olevan Blitz-salamakuvion uusi ilme. Uusi logo nähdään yhtiön autoissa ensi vuodesta alkaen, mutta markkinointimateriaalissa se on jo käytössä.

Opelin mukaan Blitz-salamkuvio on edelleen hyvä valinta yhtiön logoksi, sillä salama voi viitata myös sähköön. Yhtiö kertoo sen olevan nyt ajankohtaisempi kuin koskaan, sillä salama symboloi Opelin pyrkimyksiä keskittyä Euroopassa kokonaan sähköautoihin vuoteen 2028 mennessä.

Voit lukea Starassa myös lisää tähän kyseiseen artikkeliin liittyvistä aiheista, kuten tai laajemmin aihealueesta Autot Viihdeuutiset.