Ensimmäinen M/S Kesärauha -festivaaliristeily starttaa Turun satamasta lauantaina 25. tammikuuta Viking Gracen kyydissä. Talvinen merimatka tarjoaa kesän tunnelmaa livekeikkojen, DJ-settien ja monipuolisten risteilyaktiviteettien muodossa. Risteily on herättänyt heti suurta kiinnostusta, ja sekä hytit, buffet-kattaukset että spa-ajat ovat lähes loppuun varattuja.
Lauantai-iltana risteilykansan kesäfiilikseen virittää Tiisu-yhtyeen keulakuva Henrik Illikainen satamassa. Laivalla tunnelmaa nostattavat esiintyjät kuten Nössö Nova, Grande Mahogany ja Modem. Yö jatkuu Barbitalo-kollektiivin ja DJ-duo Girl, Put Your Records On!:n tahdissa. Sunnuntai käynnistyy vauhdikkaasti BängerBINGOlla, ja päivän mittaan yleisö pääsee nauttimaan muun muassa Kemopetrolin ja Emma-palkitun Pesson keikoista.
Risteilyllä järjestetään myös Kesärauhan henkeen sopivia aktiviteetteja, kuten karaoke, bingo sekä Bar Kukan Levyraati, jossa tuomareina toimivat artistit ja yksi yleisöstä valittava osallistuja. Ennen paluuta Turkuun sunnuntai-iltapäivänä lavalle nousee vielä arvostettu yhtye SAIMAA. Lipun ostaneet pääsevät nauttimaan kaikista ohjelmanumeroista ilman lisämaksua, mutta buffet-kattaukset varataan erikseen.
Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten festivaali, Kesärauha, risteily, yökerho tai laajemmin samasta aihealueesta Lifestyle, Matkailu, Viihdeuutiset -osioistamme.