Animaatioelokuva K-popparit demonien jäljillä, eli KPop Demon Hunters nousi valtavaksi menestykseksi suoratoistopalvelu Netflixissä. Nyt faneille on tarjoiltu iloisia uutisia, sillä elokuvan jatko-osa on virallisesti työn alla.
Jatko-osan ohjaavat ensimmäisen osan tavoin Maggie Kang ja Chris Appelhans. Netflixin mukaan jatko-osa Kangin ja Appelhansin Netflixin kanssa tekemän monipuolisen sopimuksen ensimmäinen projekti.
-Tunnen korealaisena elokuvantekijänä suurta ylpeyttä siitä, että yleisö haluaa lisää tätä korealaista tarinaa ja korealaisia hahmoja, Kang kertoo Netflixin tiedotteessa.
-Nämä hahmot ovat meille kuin perhettä, ja heidän maailmastaan on tullut meille toinen koti. Kirjoitamme innoissamme heidän seuraavaa lukuaan, haastamme heidät ja katsomme kuinka he kehittyvät, Appelhans kommentoi.
K-popparit demonien jäljillä kertoo korealaisesta popyhtyeestä Huntr/x, jonka jäsenillä on salaisuus. He suojelevat fanejaan yliluonnolliselta vaaroilta, kuten Saja Boys -poikabändiksi naamioituneilta demoneilta.
Elokuva sai ensi-iltansa Netflixissä 20. kesäkuuta 2025. Suoratoistojätin mukaan Sony Pictures Animation -yhtiön kanssa yhteistyössä tuotettu elokuva on kerännyt palvelussa yli 500 miljoonaa katselukertaa.
Elokuvan suosio on näkynyt myös suoratoistopalvelun ulkopuolella. Elokuvassa kuultu Golden-kappale nousi Billboard Hot 100 -listan kärkisijalle.
Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten KPop Demon Hunters tai laajemmin samasta aihealueesta Elokuvat -osioistamme.