Sotketuista mainoksista tulikin hauskoja

Viihdeuutiset · Stara.fi

Graffitien ja tagien töhriminen talojen seiniin on yleisesti halveksuttavaa sotkemista, ja osansa tästä ilkivallasta saavat aika ajoin myös ulkomainokset. Joskus sotkeminen on kuitenkin niin osuvaa, että mainos saa sen avulla täysin uuden merkityksen.

Nyt amerikkalaislehti on koonnut kuvagallerian mainoksista, joihin on jälkikäteen tehty ilkivaltaisesti muutoksia. Katso kuvat tästä.

Mainostilojen omistajat ja niissä mainostavat yritykset eivät todennäköisesti pidä mainosten sotkemista kovinkaan suotavana, mutta ulkopuolisille ne ovat tainneet tarjota monet naurut. Mukana on muiden muassa mainoksia ja liikennemerkkejä, joissa varoitetaan esimerkiksi Vanilla Ice -artistista ja yritetään kaupata kanankakkaa.