Juorulehti kirjoitti valhetta – David Beckham tuomittiin korvauksiin

Viihdeuutiset · Stara.fi

Brittiläinen juorulehti News of the World jäi äskettäin kiinni siitä, että sen toimittajat olivat kuunnelleet salaa lukuisten poptähtien ja jopa kuninkaallisten puhelinvastaajaviestejä saadakseen kohujuttuja. Nyt asiassa on tehty ensimmäiset pidätykset ja luvassa on vankilatuomioita.

Yhdysvalloissa on muutamia viihdelehtiä, jotka julkaisevat tasaisin väliajoin perättömiä juttuja. Usein juttuja puidaan myös oikeudessa, mutta aina lopputulos ei ole toivottu. Nyt englantilainen jalkapallotähti David Beckham on nimittäin hävinnyt Yhdysvalloissa jutun amerikkalaista In Touch -viihdelehteä vastaan. Lisäksi hänet määrättiin maksamaan 170.000 dollaria lehden oikeudenkäyntikuluja.

Kyse oli artikkelista, jossa bosnialaissyntyinen prostituoitu Irma Nici väitti harrastaneensa seksiä Beckhamin kanssa New Yorkissa ja Lontoossa. Juttu ei pitänyt paikkaansa, sillä futistähti todisti olleensa aivan muualla väitettyjen tekojen aikaan. Oikeuden mukaan lehti ei kuitenkaan ollut julkaisemistaan väitteistä vastuussa, vaan lehti käytti sananvapautta. The Sun -lehdne mukaan Beckham tulee valittamaan tuomiosta.

PS: Seuraa Staraa Instagramissa!

Uusimmat