Televisiomainos säikäytti kotikatsomot – tuotemerkki tunkeutui muiden mainoksiin

Nettivideot Viihdeuutiset · Stara.fi

ksi maailman tunnetuimmista miesten tuoksuista on ollut jo vuosikymmenien ajan Old Spice. Merkin iän ansiosta sitä ei pidetä kovinkaan trendikkäänä, mutta viime aikoina tuoksu on kuitenkin nostanut profiiliaan erityisesti verkossa ja sosiaalisessa mediassa.

Nyt tuotemerkki on aiheuttanut ihmetystä menemällä mukaan toisten – tosin keksittyjen – tuotemerkkien mainoksiin. Eräs kampanjan televisiomainoksista on säikäyttänyt ihmisiä kotikatsomoissa, kun kesken rauhallisen pesuainemainoksen seinä räjähtää ja sisään kaasuttelee mainosmies vesiskootterillaan.

Yhtiön viraalitempaus nauratti viime syksynä ympäri maailmaa, kun miljoonat ihmiset pohtivat millaiseksi itsensä naamioivat Halloween-juhlintaansa. Old Spice ehdotti nimittäin miehille, että he pukisivat ylleen ainoastaan Old Spiceä ja esiintyisivät miehenä.