Rehellisestä tamponimainoksessa nettihitti: ”Olen kesäleirin Jeanne d’Arc”

Viihdeuutiset · Stara.fi

Hygieniatuotteiden mainoskampanjoissa keskitytään merkittävästi muita tuotesarjoja useammin erilaisiin kiertoilmaisuihin häveliäisyyden nimissä. Aikoinaan tytöt kyselivät nuortenlehdissä, että miksi heidän kuukautisensa ei olekaan sinistä, kuten mainoksissa.

Kuva: YouTube
Kuva: YouTube

Nyt amerikkalainen Hello Flo markkinoi tamponejaan konstailemattomasti ja puhuen asioista niiden oikeilla nimillä.

Nettihitiksi muodostuneen videomainoksen pääosassa nähdään 12-vuotias tyttö, joka muuttuu ensimmäisten kuukautistensa ansiosta luuserista ”kesäleirin Jeanne d’Arciksi”. Monet katsojat ovat pitäneet siitä, että mainoksessa ei käytetä turhia kiertoilmaisuja. Mainoksesta kertoi Huffington Post.