Luksushotelli mainostaa lesbopariskunnan häillä – herkkä video ihastuttaa

Matkailu · Terhi Piiroinen

Four Seasons Hotels and Resorts -hotelliketju on luksusluokan majoitusalan yritys, joka toimii maailmanlaajuisesti. Seksuaalivähemmistöjen avioliitot ovat jatkuvasti puheenaiheina, ja nyt viiden tähden hotelliketju tunnustautuu homoystävälliseksi hotellijätiksi kauniilla mainoskampanjallaan.

Kuva: Vimeo
Kuva: Vimeo

Mainoskampanjan kasvoina nähdään vastikään Bora Boran Four Season -hotellissa naimisiin mennyt lesbopari Jamie ja Leryn Richaud. Pariskunnan hääpäivänä kuvatut videopätkät on yhdistetty kauniiksi kokonaisuudeksi, jota myös Four Seasons käyttää mielellään markkinoinnissaan.

– Tahdoimme vain pitää unelmiemme häät, sillä tilaisuus oli niin erikoinen meille molemmille. Onnemme astui kuitenkin täysin uudelle tasolle, kun Four Seasons kysyi tahtoisimmeko jakaa kauniin kokemuksemme koko maailman kanssa. Toivomme, että ihmiset näkevät meissä kaksi toisiaan loppuelämänsä rakastavaa henkilöä siitä riippumatta, keitä olemme ja missä olemme. Rakkaus on rakkautta, Jamie kertoi Huffington Postille.