Japanilainen turvaseksikampanja ihmetyttää – vakuuttaako sinut?

Viihdeuutiset · Tim Isokivi

Turvaseksi on aina yhtä tärkeä ja ajankohtainen puheenaihe, ja ihmisiä pyritään saamaan käyttämään ehkäisyvälineitä mitä erilaisempien mainoskampanjoiden avulla. Kohdeyleisön tavoittaminen on joskus vaikeaa, joten mainosten täytyy olla erityisen hyvin huomiota herättäviä.

YouTube
YouTube

Japanilainen valokuvaaja Hal on luonut sarjan töitä, jotka kuuluvat Condomania-mainoskampanjaan. Erikoisessa kampanjassa taiteilija on ikuistanut pariskuntia intiimitunnelmissa jättiläismäisten kondomien sisällä. Jos tämä kampanja ei herätä ihmisten huomiota, ei todennäköisesti mikään muukaan.

LUKIJAKILPAILU: Arvomme Staran Facebook-sivun tykkääjien kesken Tallink Siljan luksusristeilyn Tukholmaan kahdelle hengelle deluxe-hytissä. Risteilyn arvo on noin 600 euroa. Voit halutessasi tägätä alle kaverisi, jonka kanssa haluaisit lähteä risteilylle. Kerro kilpailusta myös kaverillesi tai tägää hänet kilpailusivulle. Voittaja arvotaan 8.11.2017. Facebook ei ole kilpailun järjestäjä.

Uusimmat