VR:n asiakaspalvelun kustannuksella nauretaan netissä

Viihdeuutiset Kirjoittaja: , toimittaja Tietoa meistä

Monet suuren kokoluokan palveluyritykset ovat ottaneet jo vuosia sitten verkkosivuillaan käyttöön chat-tyylisen reaaliaikaisen asiakaspalvelun, jossa asiakaspalvelija vastaa kysymyksiin välittömästi. Taannoin myös VR valjasti käyttöönsä muun muassa Twitterin ja Facebookin.

Mainos (jatkuu alla)Mainos päättyy

Sosiaalisessa mediassa leviää parhaillaan kuvakaappaus keskustelusta, jossa perheellinen asiakas sai yhteyden Piian-nimiseen VR:n asiakaspalvelijaan. Suorastaan hervoton lyhyt keskustelu on nyt muodostunut nettihitiksi, vaikka sen aitoudesta ei olekaan täyttä varmuutta. Aito tai ei, niin viesti on joka tapauksessa piristänyt monen suomalaisen some-käyttäjän päivää.

– Kuinka voin auttaa, asiakaspalvelija tiedusteli kuvakaappauksessa.

– Hei, katsotaan perheelle autojunaa Saariselälle jouluksi, asiakas totesi.

– Katselkaa vaan ;) Toivottavasti löytyy! asiakaspalvelija vastasi.

Saariselälle pääsee Rovaniemen kautta juna-auto -yhdistelmällä, mutta ei suoraan autojunalla.

Julkaisu käyttäjältä Erica Juva.