Asianajaja feikkasi menneisyytensä – photoshoppasi itsensä julkkisten kainaloon

Viihdeuutiset · Terhi Piiroinen

Sosiaalinen media on oikein käytettynä tehokas ja ilmainen markkinointikanava, jonka avulla voi saavuttaa runsaasti huomiota. Esimerkkinä mainittakoon suomalainen Jounin Kauppa, jonka uuttera kauppias Sampo Kaulanen on saavuttanut ilmiömäistä suosiota muun muassa Facebookissa.

photoshoppaus22092014

Markkinoinin tulee olla rehellistä. Mielikuvia saa luoda, mutta tavalla, joka ei ole hyvän tavan vastaista. Los Angelesissa vaikuttava asianjaja Svitlana Sangary ei tätä ymmärtänyt, vaan jukaisi itsestään väärennettyjä kuvia lakimiespalveluita tarjoavalle nettisivustolle. Hän photoshoppasi itsensä 50 kuvaan julkkisten kanssa, ja nainen poseerasi muun muassa Kim Kardashianin, Jamie Foxxin ja Hillary Clintonin kanssa.

Kuvien lisäksi nainen loi itselleen kuvitteellisen taustan, johon kuului muun muassa sokea ukranalaisäiti. Svitlana on erotettu virastaan kolmeksi kuukaudeksi ja tuomioistuin määräsi naiselle kolmen vuoden koeajan ammattinsa harjoittamiseen, Daily Mail uutisoi.