Rantakirppuun vaihdettiin Teslan moottori – pesi kaikki muut kilpurit!

Autot Viihdeuutiset · Tim Isokivi

Teslan sähköautot on tarkoitettu pääasiassa päällystetyillä teillä ajamiseen, mutta kuinka sellaisen moottori toimisi hiekkamaastoon tarkoitetussa ajoneuvossa? Tuoreen videon perusteella varsin hyvin.

Instagramissa jaetuilla videoilla hiekkaiseen maastoon tarkoitettu rantakirppu on saanut Teslan parin vuoden takaisen automallin induktiomoottorin. Kustomoitu hiekka-auto saa Inverse-sivuston mukaan virtansa 22 kWh:n akusta.

Videon perusteella sähköauton moottori toimii hyvin myös rantakirpussa. Hiekka-aavikolla kiihdyttävä ajoneuvo jättää nimittäin helposti taakseen perinteisemmillä moottoreilla varustetut muut rantakirput.

 

Going from the dig on this shot I have lots of people asking questions. The car weighs 2600 pounds. When the battery pack is topped off or when the cells are at 4.1 V each whole pack voltage is 396 V. This is a Tesla induction motor out of a later 2 Wheel Dr., Ludacris Car don’t know the year but I’m guessing 2015 2016 probably got 60,000 miles on it. The battery pack is made up of enerdel batteries each module is 4.1 V and you can safely drain them down to 2.5 V. Totally usable storage is about 22 kW. That’s pretty small considering Tesla’s daily driver is 85 to 100 kW. I get between 25 and 30 miles on a Sand dune ride. 20to26 runs down the drags and then the sun starts the set. It takes between 1 an hour and a half and two charge with two ultraquiet 7K Honda generators.

A post shared by Tesla Sand Truck (@teslasandtruck) on

Uusimmat