Näyttelijä Aaron Paul muistetaan parhaiten Breaking Bad -sarjan rääväsuisena Jesse Pinkmanina. Nyt näyttelijä on vaihtamassa metamfetamiinin valmistamisen cowboy-hattuihin ja robotteihin.
Deadline-sivuston mukaan Aaron Paul on kiinnitetty HBO:n suosittuun Westworld-sarjaan. Tähti liittyy kehittyneellä tekoälyllä varustettujen robottien asuttaman teemapuiston ympärillä pyörivän sci-fi -sarjan näyttelijäkaartiin sen tulevalla kolmannella tuotantokaudella.
Sarjan juonikuvioihin ja sen mysteereihin liittyvän salamyhkäisyyden ansiosta tuottajat eivät ole paljastaneet mitään Breaking Bad -suosikin roolista. Aaron Paul tulee kuitenkin olemaan vakiokasvo sarjassa, eikä rooli siis rajoitu esimerkiksi lyhyeen cameo-esiintymiseen.
Paul ei ole muutenkaan jäänyt lepäämään laakereille Breaking Badin loppumisen jälkeen. Tähti on mukana muun muassa Netflixin animaatiosarjassa Bojack Horseman, ja taannoin hänet kiinnitettiin Applen Are You Sleeping -sarjan yhteen päärooliin.
Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten Aaron Paul, HBO tai laajemmin samasta aihealueesta Viihdeuutiset -osioistamme.