Yhdysvaltojen Washingtonista tuli vuonna 2012 maan ensimmäinen osavaltio, joka näytti vihreää valoa kannabiksen viihdekäytölle. Nyt niin on tapahtunut myös kirjaimellisesti.
Washingtonin Spokanen liikenteessä kulkeneet ovat saaneet viime päivinä hieraista silmiään. Vihreä valo oli muuttunut osassa kaupungin liikennevaloista kannabislehden muotoiseksi.
Tempauksen taustalla oli Mad Signtist -nimellä itseään kutsuva pilailija. Spokanen kaupungin tiedottaja on kuvaillut tempausta luovaksi. Kannabissapluunat tullaan kuitenkin poistamaan liikennevaloista, uutisoi KIRO 7.
Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten kannabis, liikenne, liikennevalot tai laajemmin samasta aihealueesta Viihdeuutiset -osioistamme.