Leipuri muutti ilkeät viestit komediaksi – kuumalinjan asiakaspalvelija kuuntelee trollaajien huolia

Viihdeuutiset · Annukka Heikkilä

Sosiaalisessa mediassa ilkeät kommentit, kiusaaminen ja pelkästään trollaamiseen keskittyneet käyttäjätilit ovat ikävä ilmiö, josta moni julkkis joutuu kärsimään. Nyt ruokabloggaaja ja taitava leipuri Amanda Rettke on tehnyt huvittavan videosarjan, jossa hän käsittelee ilkeitä kommentteja ja kuuntelee trollaajien ongelmia.

Amanda Rettke on huvittanut ihmisiä keksimällään asiakaspalvelijahahmolla. Shirley on Minnesotassa asuva nainen, joka toimii puhelinvaihteessa keskuksessa, joka on nimeltään Your Content Is Terrible Hotline. Linjalle soittavat siis juuri ne, jotka haluavat kommentin jättämisen sijaan ilmoittaa näkemänsä sisällön korkeammalle taholle tehdäkseen kunnon valituksen asiasta.

Videoillaan Shirley kommentoi soittajien ongelmia hauskasti ja myötäelää trollaajien kanssa tilanteita, joiden vuoksi he ovat pahoittaneet mielensä. Amanda Rettke on kertonut saavansa paljon negatiivisia ja ilkeitä kommentteja osakseen, minkä vuoksi hän saikin inspiraation tähän hauskaan sketsihahmoon.