Suomalaisyhtye soi Marvelin Guardians of the Galaxy -jouluspesiaalissa

Viihdeuutiset
Toimittaja:

Marvelin Guardians of the Galaxy -hahmot seikkailevat 25. marraskuuta Disney Plus -palvelussa julkaistussa jouluspesiaalissa. Guardians of the Galaxy -elokuvien tavoin myös jouluseikkailussa rock ja pop -musiikilla on iso merkitys.

The Guardians of the Galaxy Holiday Specialissa kuullaan amerikkalaisten ja brittiläisten artistien lisäksi myös suomalaista rock-osaamista. Mukana on nimittäin myös Hanoi Rocksin jouluteemainen kappale Dead By X-Mas. Yllättävä asia tuli julki ohjaaja James Gunnin paljastettua sosiaalisessa mediassa jouluspesiaalin soundtrackin kappalelistan.

Gunnin rakkaus Hanoi Rocksia ja suomalaista rockia kohtaan kävi ilmi jo aikaisemmin tänä vuonna. Hanoi Rocksia ja muita suomalaisia bändejä nimittäin kuultiin myös ohjaajan HBO-sarjassa Peacemaker. The Guardians of the Galaxy Holiday Specialin soundtrackilla mukana ovat myös muun muassa The Smashing Pumpkins, Julian Casablancas, The Pogues ja Low.

Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten , , tai laajemmin samasta aihealueesta Viihdeuutiset -osioistamme.