Kourtney Kardashian haluaa sisaruksistaan eroon – etenkin Kim Kardashianista

Viihdeuutiset Toimittaja:

Raskaana oleva realitytähti Kourtney Kardashian on viime aikoina ollut huonoissa väleissä sisarustensa kanssa. Naisen välit ovat erityisen tulehtuneet Kim Kardashianiin, jota Kourtney on sanonut televisiokameroiden kuvatessa jopa vihaavansa.

Kardashianit-realitysarjan uusi tuotantokausi jatkui siitä mihin edellinen jäi. Kimin ja Kourtneyn välit ovat edelleen tulehtuneet, koska Kourtneyn mielestä Kim kopioi hänen häätyylinsä omassa Dolce & Gabbana -yhteistyössään. Nyt Kourtney Kardashian on sanonut, että hän ei halua olla enää sisarustensa lähettyvillä.

Kourtney Kardashian on People-sivuston mukaan todennut, että hän on onnellisempi silloin kun hän ei ole Kim Kardashianin läheisyydessä. Kourtney kertoi, että hän ei tarvitse sisaruksiaan elämäänsä. 44-vuotias Kourtney on tällä hetkellä viimeisillään raskaana ja odottaa hänen ja Travis Barkerin ensimmäistä yhteistä lasta.

Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten , tai laajemmin samasta aihealueesta Viihdeuutiset -osioistamme.