Isac Elliot esiintyy Helsingin jäähallissa: ”Urani näyttävin ja suurin”

Viihdeuutiset Toimittaja:

Nuorella iällä musiikkiuransa aloittanut suomalaislaulaja Isac Elliot esiintyy tulevana syksynä uransa tähän saakka suurimmalla keikalla. Laulaja nousee Helsingin jäähallin lavalle 4. lokakuuta järjestettävässä Stadin yö -konsertissa. Kyseessä on läpileikkaus Elliotin 11-vuotiselta uralta.

Jäähallikeikkaa kuvaillaan tuotannollisesti poikkeukselliseksi. Elliot esiintyy ensimmäisenä kotimaisena artistina keskelle permantoa nousevalla keskilavalla. Konsertissa kuullaan artistin englannin- ja suomenkielisiä hittejä sekä tuoreen Vanhasta uuteen -albumin kappaleita.

– Haluan antaa teille jotain, mitä ette ole koskaan ennen kokeneet. En halua toistaa sitä, mitä olette jo niin monesti nähneet. STADIN YÖ -keikka tulee olemaan urani näyttävin ja suurin ja aion antaa show’hun kaiken panokseni, Elliot kertoo tiedotteessa.

Isac Elliot solmi levytyssopimuksen vasta 11-vuotiaana. Nykyään 24-vuotias laulaja on julkaissut uransa viisi täyspitkää studioalbumia. Liput konserttiin tulevat myyntiin Lippu-fi-palvelussa perjantaina 11. huhtikuuta ja ennakkomyyntiin Elisa-etuohjelman asiakkaille tiistaina 8. huhtikuuta.

Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten tai laajemmin samasta aihealueesta Viihdeuutiset -osioistamme.