Hello Kitty on japanilainen piirroshahmo, joka on noussut Aasiassa todelliseksi menestysbrändiksi. Kiinaan avattiin uutena vuotena jo kokonainen Hello Kitty -teemapuisto. Mitä erikoisempien uusien oheistuotteiden kehittelemiselle ei näy rajoja, mikäli se on hahmon oikeudet omistavasta Sanrio-yhtiöstä kiinni.
Words fail us… And no, we have no plans to fit these to our twinned latrines. Ever. http://t.co/wkcGWNPnup pic.twitter.com/fcGY7mbwFT
— Toilet Twinning (@toilettwinning) 24. helmikuuta 2015
Tokiossa järjestettiin taannoin tapahtuma, jossa esiteltiin uusia ja tulevia Hello Kitty -oheistuotteita. Esineiden joukossa oli myös teemaan liittyvä vessanpöntön istuin. Istuimen kansi on koristettu tietenkin Hello Kittyn kasvoilla, ja sen ominaisuuksiin kuuluvat esimerkiksi automaattinen lämmitys ja takapuolen puhdistamiseen tarkoitetut erilämpöiset vesisuihkut.
Voit lukea Starassa myös lisää tähän kyseiseen artikkeliin liittyvistä aiheista, kuten Hello Kitty tai laajemmin aihealueesta Viihdeuutiset.