Hannu ”Enzo” Pulkinen tunnetaan erityisesti 1990-luvulla suuresta suosiosta nauttineesta Hausmylly-yhtyeestä. Enzo paljasti vuonna 2015 sairastuneensa syöpään. Tuolloin diagnoosi tuli sekä eturauhas- että keuhkosyövästä.
Nyt Enzo Pulkkinen on paljastanut terveydentilansa jälleen heikentyneen. Tähti kertoi Facebook-päivityksessään syövän levinneen. Tilanteen vakavuus tarkentuu Enzon mukaan 14. helmikuuta.
– Syöpä ei anna armoa… Levinnyt alalohkosta ylälohkoon, Enzo kirjoitti.
Dance- ja popmusiikkia soittava Hausmylly nousi suosioon vuonna 1990 julkaistun Schysteemi-albumin myötä. Yhtye lähti vuonna 2018 Kiitos kaikesta -jäähyväiskiertueelle. Hausmylly kuitenkin palasi myöhemmin jälleen keikkalavoille uuden kokoonpanon muodossa.
Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten Hausmylly tai laajemmin samasta aihealueesta Viihdeuutiset -osioistamme.