Suosittu The Witcher -pelisarja saa jatkoa. Fantasiakirjailija Andrzej Sapkowskin Noituri-tarinoihin perustuvien pelien neljännen osan on paljastettu edenneen täyteen tuotantovaiheeseen. Asian paljasti pelisarjan kehittäjä, puolalainen CD Projekt Red.
– Voin ylpeänä vahvistaa Polaris-tiimimme saaneen esituotannon valmiiksi muutama viikko takaperin ja siirtyneen täyteen tuotantovaiheeseen. Olemme iloisia kehitykseemme tämän projektin parissa, ja kiitämme koko tiimiä sille omistautumisesta, kertoi yhtiön toinen toimitusjohtaja Michał Nowakowski tulosraportissa.
– Nurkan takana on uusia haasteita. Lahjakkaat ja ahkerat ihmiset saavat kuitenkin uskomaan, että voimme tehdä tulevasta Witcher-saagasta merkittävän kokemuksen, kertoi pelin ohjaaja Sebastian Kalemba X-viestipalvelussa.
Polaris-työnimellä kulkevan The Witcher -sarjan seuraavan osan paljastettiin olevan työn alla lokakuussa 2022. Toistaiseksi tiedossa ei ole, milloin peliä voi odottaa julkaistavaksi. CD Projekt Red työstää parhaillaan jatkoa myös Cyberpunk 2077 -pelille.
I'm thrilled to announce that Project Polaris has entered the full-scale production phase! With new challenges just around the corner, it’s the talented and hard-working people who make me believe we can together make the upcoming Witcher Saga a remarkable experience. No stopping… pic.twitter.com/2pJdsg2sWX
— Sebastian Kalemba (@Skalemba) November 26, 2024
Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten pelaaminen tai laajemmin samasta aihealueesta Digi, Pelit, Viihdeuutiset -osioistamme.