Kylie Minogue tekee jo uutta levyä

Viihdeuutiset Toimittaja:

Rintasyövästään parantunut Kylie Minogue on palaamassa takaisin musiikkikuvioihin pitkän tauon jälkeen. Nyt Kylie on jo studiossa työstämässä uutta musiikkia tulevalle albumilleen.

Australialaistähti todettiin terveeksi aiemmin tänä vuonna. Rankkojen hoitojen lopettamisen jälkeen Kylie aloitti heti uuden musiikin kirjoittamisen. Tuolloin hän lupasi, ettei fanien tarvitse odottaa pitkään hänen seuraavaa levyään.

Studiossa työskentelevä Kylie kertoi, että parhaillaan on menossa levyn äänitysten alkuvaiheet. Hän on onnellinen päästyään takaisin studioon ja tekemään musiikkia.

Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten tai laajemmin samasta aihealueesta Viihdeuutiset -osioistamme.