Hooters-ravintolaketju palaa juurilleen – näin käy paljastavien asujen

Oransseista mikroshortseistaan, paljastavista rintavaoista ja herkullisista kanansiivistä tunnettu ravintolaketju Hooters on palannut takaisin alkuperäisen omistajansa hoteisiin.

MAINOS
MAINOS PÄÄTTYY

Yli neljäkymmentä vuotta sitten Hooters-ravintolaketjun perustaneet floridalaiset liikemiehet ovat ottaneet brändin takaisin hallintaansa. He myös aikovat palauttaa ketjun alkuperäisen ilmeen.

Yrityksen uusi vetäjänä toimiva 73-vuotias Neil Kiefer sanoo haluavansa lopettaa paljastelevan imagon. Hän aikoo suorittaa ravintolaan paluun oransseihin urheilushortseihin ja klassisiin puseroihin, jotka tekivät ketjusta tunnetun.

Ruokalista yksinkertaiseksi

Samalla tarkoituksena on yksinkertaistaa konkurssikypsänä olleen ravintolan ruokalistaa, parantaa raaka-aineita ja tehdä niistä jälleen perheystävällisiä urheilubaareja.

Aiemmin ravintoloiden pääpaino ei ollut tarjoilijoiden vartalossa, vaan ruuassa, tunnelmassa ja yhdessäolossa, tiedotteessa painotetaan.

Hootersin imago alkoi liukua seksuaalisempaan suuntaan 2000-luvun lopulla, kun yksityiset sijoittajat ottivat ketjun haltuunsa. Kieferin mukaan brändi halutaan nyt palauttaa siihen, mistä se alun perin tunnettiin.

– Emme yritä hävittää Hootersin leikkisää identiteettiä, mutta haluamme palauttaa sen niin, että kaikki tuntevat olonsa tervetulleiksi, myös perheet, hän sanoo.

Uusien omistajien hallintaan siirtyy yhteensä noin 140 Hooters-ravintolaa Yhdysvalloissa ja 60 ulkomailla. Ketjun arvioidaan tuottavan noin 700 miljoonaa dollaria myyntiä vuodessa.

Jos upotus ei näy, voit katsoa sen tästä.

Voit lukea Starassa myös lisää tähän kyseiseen artikkeliin liittyvistä aiheista, kuten tai laajemmin aihealueesta Viihdeuutiset.