Metroaseman hämmentävä rastafari-kuulutus videolle: ”Positiiviset vibat, yeah man!”

Viihdeuutiset Toimittaja:

Lontoon metrossa kuulutukset ovat yleensä kuivakan asiallisia, kuten brittiläiset ihmisetkin usein. Nyt eräs metromatkustaja on kuitenkin sattumalta saanut tallennettua videolle iloisen poikkeuksen, joka ihmetytti ja nauratti matkustajia.

Kuivakan tylsän kuulutuksen sijaan mikrofonin varteen oli nimittäin päästetty Lontoon Victorian metroasemalla astetta rennompi rastafari-tyylinen mies, joka kertoi asiansa metroaseman äänentoistosta hieman tavallisesta poikkeavasti. Matkustajat näyttivät nauttivan kuulutuksesta, vaikka tuskin kaikki saivat siitä edes kokonaan selvää.

Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten , tai laajemmin samasta aihealueesta Viihdeuutiset -osioistamme.