DBTL teki kävijäennätyksensä

Viihdeuutiset
Toimittaja:

Turussa kuluneella viikolla juhlittu Suomen vanhin kaupunkifestivaali Down By The Laituri saavutti koko tapahtuman historian suurimman kävijämäärän. Festivaalin omissa pääkonserteissa ja klubeilla kävi noin 21.800 maksanutta asiakasta.

Aurajoen ilmaisilla festivaalialueilla arvioitiin liikkuneen yhteensä jopa 120.000 henkeä. Viranomaisten arvion mukaan yksin perjantaina kaupungin festivaalitunnelmasta nautti noin 50.000 ihmistä.

Kahdettakymmenettäensimmäistä vuottaan viettäneen DBTL:in esiintyjäkaartiin kuuluivat muiden muassa PMMP, Paula Koivuniemi, Kotiteollisuus, Yö ja Lauri Tähkä & Elonkerjuu. Vuonna 2009 tapahtumaa vietetään 28.7. – 2.8.

Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten tai laajemmin samasta aihealueesta Viihdeuutiset -osioistamme.