Suomen uusi Big Brother -tuotantokausi alkaa huomenna, kun taloon astelee kaksitoista uutta BB-asukasta. Sunnuntaina Subilla nähtiin Asukkaaksi taloon -ohjelma, jossa seurattiin ohjelmaan haluavien hakutilaisuuksia ympäri Suomea.
Yksi ohjelmassa nähdyistä hakijoista oli Maria, jonka epäillään olevan yksi taloon valituista asukkaista. Hän kertoi tuotantotiimin haastattelussa tulevaisuuden suunnitelmistaan.
– Aion olla seuraava Pamela Anderson. Ihan kansainvälinen superstar. Silikonien jälkeen teen heidimontagit, eli jotain kymmenen kauneusleikkausta, vaaleaverikko totesi.

Kuva: Sub
Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten Big Brother tai laajemmin samasta aihealueesta Big Brother -osioistamme.