Lifestyle-verkkolehti Tyyliniekka kasvaa ja kansainvälistyy

Suomalaista miesten lifestyle-verkkolehti Tyyliniekkaa julkaiseva Miehistömedia Oy on hankkinut joukkoonsa Markus Uusimäen englanninkielisen CasuallySmart-blogin, jonka yhteydessä Uusimäki on kutsuttu yhtiön osakkaaksi.

MAINOS ALKAA
MAINOS LOPPUU

Järjestely on seurausta sisältöyhteistyöstä, jota CasuallySmart ja Tyyliniekka ovat tehneet viimeisen vuoden aikana.

Osakkuusjärjestelyn myötä Miehistömedia saa lisämuskeleita vuoden 2016 alkupuolella tapahtuvaan kansainvälisen miesten lifestyle-verkkolehden lanseeraukseen, johon erityisesti yhdysvaltalaisia ja pohjoiseurooppalaisia lukijoita tavoittava CasuallySmart tuo lisäarvoa.

Voit lukea Starassa myös lisää tähän kyseiseen artikkeliin liittyvistä aiheista, kuten tai laajemmin aihealueesta Viihdeuutiset.