Ällistyttävä tarina upeasta asiakaspalvelusta leviää Facebookissa

Viihdeuutiset · Stara.fi

Suomalainen ja hyvä asiakaspalvelu eivät kovin usein mahdu samaan lauseeseen, sillä monet ulkomaiset vieraat ihmettelevät jopa ääneen Suomessa saatavan asiakaspalvelun huonoutta. Poikkeus vahvistaa kuitenkin säännön, ja parhaillaan sosiaalisessa mediassa vauhdilla leviävän tarinan mukaan Suomessa voi saada jopa ällistyttävän upeaa asiakaspalvelua.

Taimi Rovanen kirjoitti Facebookissa kokemuksestaan, jossa hänelle soitettiin yllättäen Nordeasta. Kyseessä ei ollut kuitenkaan pankkiasia, sillä pankista ilmoitettiin asiakkaan saaneen Jämsän Shellillä vahingossa vääränlaista jäänestoainetta ja varoitettiin käyttämästä sitä autossa.

Soitosta sai alkunsa tapahtumasarja, joka jatkuu yhä edelleen. Kertomuksen mukaan useiden pahoittelijen lisäksi Jämsän Shellin yrittäjä sopi, että asiakkaan tullessa palauttamaan vääränlaista ostosta hänen autoseurueensa saa vielä pullakahvit talon puolesta.

– Aivan uskomattoman hyvää asiakaspalvelua sekä Nordealta, asiassa joka ei vielä mitenkään liity pankkiasioihin. Ja mikä upea asiakaspalvelu Shell Jämsä!!!! Kun ajelette Jämsän ohi, niin kannattaa pysähtyä. Ja kuka sanoo ettei Suomessa osata palvella asiakkaita ja ei välitetä??? Taimi Rovanen kirjoittaa.

Sain eilen mielenkiintoisen puhelun. Nordean asiakaspalvelusta soitettiin.Nordean asiakaspalvelu: "Olette eilen käyneet…

Julkaissut Taimi Rovanen 22. tammikuuta 2016

PS: Lue lisää autoista Jokamies.fi -verkkolehdestä.