Lentoyhtiö KLM lähettää boarding passin nyt Facebookissa

Hollantilainen lentoyhtiö KLM Royal Dutch Airlines ja Facebook ovat aloittaneet yhteistyön. Sen myötä lentovarauksensa voi viimeistellä lähes kokonaan Facebookissa.

---
---

Lentoyhtiön asiakkaat voivat kaiken lisäksi nyt halutessaan saada myös koneeseennousukortin, lentoon liittyviä uutisia ja lähtöselvitykseen liittyviä ilmoituksia suoraan Facebookin Messengerissä. Time-lehden mukaan he voivat myös keskustella viestisovelluksessa lentoyhtiön asiakaspalvelun kanssa.

KLM Royal Dutch Airlines ei ole ainoa yhtiö, joka tarjoaa asiakkailleen palveluita Facebookin Messengerin kautta. Esimerkiksi Hyatt Hotels -hotelliketju mahdollisti viime vuonna yhteydenoton asiakaspalveluunsa Facebookin viestisovelluksella. Myös Ubes ja Lyft -taksipalvelut ovat mahdollistaneet kyydin tilaamisen Messengerillä.

Voit lukea Starassa myös lisää tähän kyseiseen artikkeliin liittyvistä aiheista, kuten tai laajemmin aihealueesta Viihdeuutiset.