Ostoskanavan leikatut kohtaukset: Näin kädettömiä mainoskasvot ovat

Viihdeuutiset · Annukka Heikkilä

Mainoskanavien sisältö muuttuu varhain aamulla ja yömyöhään ostostelevisioksi, jolloin kanavalta tulee pelkästään mainoksia, jotka ohjaavat suoraan katsojan ostamaan tuotteen esimerkiksi puhelimitse. Mainosten henkilöt esittelevät tuotteita yleensä ongelmien kautta sen vuoksi, että ihmisille syntyisi tarve ostaa tuote mahdollisimman nopeasti.

Mainoksissa nähdään aina ihmisiä, joilla on jonkinlainen ongelma, johon mainostettava tuote tarjoaa ratkaisun. Wyral-sivusto on jakanut nyt hauskan videon, johon on koostettu useampi ihminen ostoskanavien mainoksista.

Videosta käy hauskasti ilmi, että mainosten henkilöt ovat melko erityisiä ihmisiä. Heillä on monia ongelmia, ja he ovat auttamattoman kädettömiä ja epäonnisia kaikissa askareissaan. Onneksi heidän haasteisiinsa on kuitenkin vastattu monien ostostelevision myymien keksintöjen ja tuotteiden avulla.