The Strokes palasi tauolta – julkaisi jo uutta materiaalia

Viihdeuutiset Toimittaja:

Rockyhtye The Strokes nousi maailmanmaineeseen 2000-luvun alkupuolella julkaistun Is This It -levyn myötä. Nyt garagerockia soittava bändi on julkaisemassa odotettua uutta materiaalia vuosien tauon jälkeen.

The Strokesin uusi Oblivius-single on kuultavissa Vevo-musiikkipalvelussa. Yhtye julkaisi myöhemmin myös Drag Queen -nimisen kappaleen Apple Musicissa. Kumpikin kappale tulee olemaan mukana 3. kesäkuuta julkaistavalla Future Present Past -EP:llä.

New Yorkista kotoisin oleva yhtye julkaisi edellisen Comedown Machine -levynsä vuonna 2013. The Strokesin nokkamies ulian Casablancas julkaisi Tyranny-nimisen soololevyn vuonna 2014.

Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten tai laajemmin samasta aihealueesta Viihdeuutiset -osioistamme.