Joskus kannattaa miettiä kahdesti, mitä tulee luvattua. Eräs NBA-fani lupasi Reddit-sivustolla syödä paitansa, mikäli Golden State Warriors -joukkue päihittäisi Oklahoma City Thunderin länsilohkon seitsemännessä loppuottelussa.
Golden State Warriors meni ja päihitti Oklahoma City Thunderin pistein 96-88. Reddit-käyttäjä PartyxDirtydan joutui toteuttamaan sosiaalisessa mediassa tekemänsä lupauksen, eli syömään oman paitansa.
Mies kuvasi suorituksensa kameralle. PartyxDirtydan totesi kuitenkin ettei halua kuolla, eikä siksi suostunut syömään paitaa aivan kokonaan.
– Se ei ollut niin pahaa barbecue-kastikkeen kanssa, mies toteaa videolla maistettuaan palasen vaatekappaletta.
Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten NBA tai laajemmin samasta aihealueesta Viihdeuutiset -osioistamme.