Samsung pilkkaa uutta iPhonea mainoksessa

Digi Viihdeuutiset · Tim Isokivi

Kilpailu älypuhelinten valmistajien keskuudessa käy kuumana, eikä Samsungia voi tuoreen mainoksen myötä syyttää liiasta hienovaraisuudesta. Siinä yhtiön suurinta kilpailijaa ja heidän asiakkaitaan pilkataan erittäin avoimesti.

Tuore Growing Up -mainos seuraa Apple-fanin elämää vuodesta 2007 saakka, jolloin hän saa ensimmäisen iPhonensa. Miehen Apple-fanitus alkaa laantua vuosien varrella uusien mallien kyseenalaisista ominaisuuksista johtuen.

Lopulta mies päättää hankkia iPhone X-puhelimen sijaan Samsungin uuden Galaxyn Note 8 -mallin. Jotta näpäytys menisi varmasti perille, muistuttaa yhden uutta iPhonea jonottavan miehen kampaus Applen uuden laitteen yläreunan keskustelua herättänyttä lovea.

Samsungin Galaxy Note 8 ilmestyi markkinoille tämän vuoden syyskuussa. Applen iPhone X tuli puolestaan myyntiin perjantaina 3.11.