Keany Reevesin ysärikomedialle jatkoa – Bill ja Ted tekevät paluun!

Viihdeuutiset Toimittaja:

Näyttelijä Keanu Reevesistä maailmanluokan tähden tehnyt kulttikomedia on saamassa jatkoa. Näyttelijä on vahvistanut kolmannen Bill ja Ted -elokuvan olevan virallisesti työn alla.

Reevesin esittämä Bill ja Alex Winterin näyttelemä Ted seikkailivat valkokankaalla ensimmäisen kerran Billin ja Tedin uskomaton seikkailu -elokuvassa vuonna 1989. Komedia sai jatkoa vuonna 1991 Billin ja Tedin maailma -elokuvan muodossa.

Lähes 30 vuotta myöhemmin ilmestyvän Bill & Ted Face The Music -elokuvan ohjaa The Hollywood Reporter -sivuston mukaan Taalat taskuun, Dick & Jane -ohjaaja Dean Parisot. Jatko-osan käsikirjoitus on ollut työn alla jo vuodesta 2010 lähtien.

Bill & Ted -elokuvissa seurattiin Wyld Stallyns -bändissä soittavia teinipoikia, jotka päätyvät pelastamaan maailman matkustaessaan ajassa kouluprojektia varten. Kolmannessa osassa jo keski-ikäistynyt kaksikko joutuu uuteen seikkailuun tulevaisuudesta saapuvan vieraan ansiosta.

Voit lisätä Staran Googlen ensisijaiseksi lähteeksi klikkaamalla tästä ja ruksittamalla laatikon. Voit myös lukea lisää tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten tai laajemmin samasta aihealueesta Viihdeuutiset -osioistamme.