Kahvilan somekampanja kannatti – Ryan Gosling ilmestyi asiakkaaksi

Viihdeuutiset · Tim Isokivi

Joskus sitkeä ja periksiantamaton asenne kannattaa. Tämän sai huomata pienen kanadalaisen Grinder Toronto -kahvilan henkilökunta, jonka sinnikäs somekampanja saada Hollywood-tähti vierailulle teki tulosta.

Grinder Toronto omistaja Joelle Murray aloitti Twitter-kampanjan #RyanNeedsGrinder. Kahvilan jakamissa kuvissa Torontossa vierailevaa Ryan Goslingia maaniteltiin vierailemaan kahvilassa muun muassa täden pahviversion avulla.

Kampanja sai tukea jopa Toronton kaupunginjohtajalta, John Torylta. 10 päivää somekampanjan aloittamisesta kahvilassa nähtiin viimein pahvi-Goslingin lisäksi myös 2018 Toronto International Film Festival -elokuvajuhlien vuoksi kaupungissa vieraillut oikea Gosling.

– Se tapahtui… #RyanTarvitseeGrinderiä toimi. Gosling itse saapui paikalle. Hän on mainio tyyppi, hyvin kasvatettu kanadalaispoika, Joelle Murray kirjoitti Twitterissä.